16 Mars

igår blev det inte riktigt som jag tänk mig.. haha när jag kom hem tog jag mig något att äta sen somnade jag på soffan, så mitt pluggande gick ju suveränt! sen vid halv fem kom Linns kompis Julia dit och vi provade min medeltidsklännig, ska ju till medeltidsveckan i gotland sen i sommar, längtar (a) aja sen försökte jag plugga men jag fattade inget så lite senare kom Emma och hjälpte mig, då gick det mycket bättre, vi tog även en lång promenad i rasktakt, Emma orkade inte gå hem så hon sov hos mig, redigt mysigt! :D

sen i morse drog hon hem och fixade sig lite och sen möttes vi igen och då blev det att ta kort, det är väl vad vi gjort idag! ;D bilder på det kommer ikväll. snart ska vi käka o efter det drar vi till mig och hämtar pengar och lite sånt, för sen ska vi till solpolen och sola, även bada bubbelbad där, kommer bli så jävla nice!:D
och när vi kommer hem ska vi plugga det sista på fysiken för har nationella i morgon. :( aja vi hörs :D

två bilder från idag:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0