20 Mars

igår kväll hade jag redigt kul, en mycket lyckad kväll! :D
när jag kom dit blev det att göra tacos och så käka vi och sen blev det mycket snack och även lite glass till det! :D hähä
sen såg vi film, kände som om den aldrig skulle ta slut men den var redigt bra! ;d
när jag kom hem så läste jag ut min bok och sen somnade jag och då kanske klockan var straxt efter två.
i morse vaknade jag vid elva och då gick jag upp och gjorde mig lite frukost och sen så fastnade jag framför tvn så vid ett tvingade jag mig därifrån för att packa, städa och plugga lite. för nu är det dags för att bo hos pappa en vecka i Gamleby, men men nu ska jag fixa det sista sen blir det att åka till simhallen och jobba lite, sen direkt med tåget till Gamleby, så vi hörs i morgon antar jag ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0