25 Mars

Heej hopp :D skolan gick skapligt snabbt idag (Y) skulle haft prov på morgonen men dom flytta det för att klassrummen blev lite omrenoverade, sen slapp vi sista lektionen för vår lärare skulle på möte. så jag slutade vid tio över ett, men jag drog inte hem utan  jag stannade i skolan till tjugo över två för jag väntade på att Lisa skulle sluta, vi drog oss ner till mejeriet där vi blev intervjuade av västervikstidningen för att vi är med i ukm gruppen,  inte bara vi som  är med utan det är tre till hähäh aja sen blev det att käka en våffla där, för det är tydligen våffel dagen idag? visste jag inte ens haha, sen blev det att åka hem med pappa, fast först så åkte vi förbi skolan och hämtade min cykel och körde hem den till mamma, för min nyckel är borta :( är för slarvig ibland alltså :(
aja när ja kom hem somnade jag och vakna nyss typ och snart ska vi åka till pappas kompisar och käka o lite såntdär, fin fredagskväll med plugg kanske det kommer bli seedan :( usch, aja vi hörs :D



Kommentarer
isabelle

Fin bild Lisa:)

2011-04-01 @ 12:15:46
URL: http://landstedtissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0