26 Mars

tjeeenare :) kvällen igår blev riktigt mysig, god mat och bra sällskap kom hem runt elva och jag var så trött så vid halv tolv så somnade jag, vaknade klar vaken vid nio men låg ändå kvar och drog mig sånär klockan var tio så gick jag upp och gjorde mig iordning, sen vid 11 drog jag med bussen till västervik för nu vid tre ska jag till mormor och morfar och fira morfar för han fyllede  år igår, tyvärr kan jag inte stanna där så länge för vid fyra tror jag det blir så måste jag åka vidare till Gamleby igen för att vid 6 ska jag och familjen vara i loftahammar och träffa några där, kommer nog bli super kul! :D aja nu ska jag duscha håret så vi hörs när vi råkas haha ;D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0