27 Mars

kvällen igår blev riktigt härlig, vi kom dit och  fick äta jätte god mat och vi prata o sånt där, träffade ju min Gamla simkompis och vi har inte sätts på kanske 3-4år så det va ju ett tag sen så det var riktigt roligt att se henne och hennes familj igen! :D kom hem vid tolv ett och då var det bara att gå och lägga sig, sen på morgonen så försökte jag komma upp vid tio men jag kom upp vid halv elva och då började jag storstäda rummet, sen blev det att käka frukost göra sig iordning och åka till Västervik, känner mig så duktig så! ;D
förästen så har ni väl inte glömt att ställa om klockorna? (; får sova en timme kortare så jobbigt :( haha aja snart ska jag käka och sen blire att dra till simhallen vi hörs ;D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0