9 Mars

gör ett snabbt inlägg tänkte jag! :D igår blev det stan med Anna, hittade en ny jacka, sedan blev det teater då såg vi på filmen från föreställningarna, haha sen blev det att dra en stund till Emil, där blev det att plugga lite o sen chilla framför tvn :) vid halv tio tog jag bussen hem sen hemma somnade jag rätt snabbt :)
skolan idag var som vanligt typ, inget konstigt. sen efter skolan drog jag ner till stan med Emma och köpte jackan, (HAPPY FACE) :D:D sen även paket till Ella för hon har fyllt år hähä sen hem och käka lite och sen blev det plugg och det gjorde vi till typ tjugo över åtta, och nu sitter jag hemma hos Emma och chillar medans hon kämpar med att få sin spegelren, men den blir typ skitigare, haha lycka till! :D snart blir det pannkakor och sen hemfärd till Gamleby antar jag :) men vi hörs mer i morgon :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0