13 Maj

dagen igår hade jag fullt upp! efter skolan drog jag hem o käka med Lisa, sen blev det att dra ner till mejeriet en sväng, sen hem igen, o då kom även Rasmus förbi, han skulle även lämna min mobil som ja glömde på mejeriet, skapligt duktig (Y) sen mot kvällen drog jag o lisa o Sola o rasmus drog hem, sen blev det inte så mycket mer med den dagen.

men idag är det fredag den 13 o ja har haft tur som vanligt en sån här dag ;)
provet gick jätte o bra o dagen har flytit på bra, min mobil har även kommit IIIH är så glad :D hähä nu tare bara lite tid innan ja lärt mig den ^^ haha efter skolan drog jag min mamma o min syster till mormor för att fira henne när hon fyllt år oså, va där rätt länge o sen vid åtta åkte vi till Willys o köpte lite gooodis som vi ska smaska på ikväll medans ja väntar på att min andra syster ska komma ;D aja vi hörs en snabbis i morrn ;d


Mööömmmms



Kommentarer
irini

mums med choklad!

2011-05-15 @ 11:51:47
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/
LIS

LIS I HATE YOU I WANT ALL THAAAAAAAAAT MY LOOOVERS!!!!!!

2011-05-16 @ 13:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0