24Maj

idag har ja haft studiedag, vilket har varit inte så nice, dagen började väldigt bra med humöret på topp (Y) men sen blev det möte på mejeriet och ja kom  inte därifrån förens 4 o sen hade ja tydligen teater vid halv fem men i o med att ja hade tänkt o plugga massa idag kände ja att jag inte hade tid o sket i det. sen har ja varit stressad o skiut sur resten av dagen och har bara suttit instängd på mitt rum, märkte inte ens att det spöregna? haha men sen orkade jag inte mer plugg så runt åtta drog jag ut på en powerwalk promenad runt västervik typ haha kom hem för inte sålänge sen och humöret är mycket bättre, snart blire o käka pizzabullar o efter det ska ja o Emma dra hem till mig för där blire o sova ikväll! :D aja vi hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0