skolan slutar om 4 veckor!!!!!!! :D

den här dagen har varit tröttsam, hade hemkunskap men fick inte äta något, eller jo lite frukt men det är ju inte så mycket :( haha sen hade vi håltimma men nej man fick inte gå hem utan man ska stanna en timma i skolan för att gå på sista lektionen i språk.. när vi äntligen slutat så drog jag hem till mormor o käka lite god mat :D o sen skjutsade hon mig till Anna där det blev mycket snack o chill, spelade även lite wii :D för ca en halvtimma sen så kom ja hem o jag möter en muffinsdoft när ja kommer hem, så syrran har bakat o nu ska ja ta mig en :D sen blire o åka till pappa får se om ja hittar på något eller om ja bara tare lite chill :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0