28 Maj

Efter filmen igår med Emma så blev det lite damp hähä o sen efter nio så drog Emma hem för hon skulle till Linköping tidigt idag ;d men jag orkade inte vara hemma själv så jag drog till Emmy där det blev film, snack o jordgubbar o lite sånt smått o gott :D sen efter ett gick vi o la oss ;d

idag så drog jag ifrån Emmy runt 12 och det blev hem o börja lite på plugget även städa o lite o fixa iordning sig, för vid tre åkte ja mamma o leif ner till stadsparken där alla studenter va i alla sina fina balklänningar o frack o kostym o allt haha där var det Frida (Leifs barn) som tar studenten i år så henne var vi o kolla på, riktigt fin och ja bara längtar tills det är min tur hihi :D efter att dom gått ner mot stora torget så åkte vi hem o o där kom sedan mormor o morfar för att vi skulle fira mamma för hon fyller år på måndag så vi började lite tidigare idag istället :D fast ja var inte kvar så  jätte länge utan ja åkte till Gamleby där det blev att träffa farmor, farfar o pappa o några till ;d fick även skjuts ner till ica där ja köpte mussli (stv?) sen tog jag mig en promenad hem, riktitg skönt o promenera ibland, nu sitter jag här i Gamleby o pluggar igen och ska dra igång en film sen lite senare, men vi hörs nog mer i morrn :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0