17 November

idag gick skolan rätt snabbt, fast idag berömde spanska läraren mig o petra ist för o kränka oss, vet inte riktigt vad hennes problem e xd aja efter skolan blev det att dra ner till mejjan där musikalen skulle va, hade teater och dans, riktigt jobbigt faktiskt, fick även veta att jag ska va en roll som sjunger i en låt, som tur är inte ensam, det blir jag och linn,  men ska ändå sjunga HEMSKT!!! aja haha får träna upp mig lite.. ^^ efter det blev det hem o slänga ihop två omeletter till mig och syrran, riktigt gött, har saknat henne så det var roligt o snacka me henne! hon har ju inte vatt hemma på hela veckan ahah just nu sitter jag och pluggar på lite naturkunskap och väntar på Oscar som ska göra mig sällskap inatt hähä men vi hörs i morrn då blire tandläkarn på morgonen :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0