16 November

jaa vart ska jag börja hähä :d
igår vare tisdag och då gick jag i skolan till fyra. fick även ett utskällning av spanska läraren, där nämnde hon också att jag kan ingenting och ah typ stod o idiot förklara mig och petra inför hela klassen typ som om vi var värdelösa, man blir ju pepp på spanska i morrn.. aja efter skolan drog jag till actic och träna med Emma o det va skönt, har inte tränat på tre veckor, så jag var ju lite klen om jag säger så.. haha sen blev det snabbt hem o käka för att sen kolla på lägenhet med mammsen oså, sen hem igen och duscha och lite, fick sen skjuts till Oscar där även Jocke och Disa var, mycket skratt o damp där haha sen vid halv tolv åkte jag ner till stan för att gå på premiären av breaking dawn, filmen var grym och nu väntar man på tvåan barre! haha kom sen tillbaka till Oscar där jag somnade straxt efter tre :))

trodde att jag skulle vara tröttare idag än vad jag faktiskt va, det kom efter skolan när man fått mycket mat i magen hemma hos Emma, Tacos, alltid lika gööttt! medans hon packade och höll på så lyckades jag somna, vet inte hur länge sov men det va skönt iallafall, nu ska jag o Emmsan snart göra oss iordning och krypa ner i sängen för att kolla på film, sovmorgon i morrn som ska bli riktigt skönt!! men nu ska emma ha datorn en stund så vi hörs ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0