18 Oktober

igår vare måndag, då vare en halvjobbig skoldag först och sedan blev det att åka hem till mormor och morfar och käka mycket god mat! skulle även plugga lite men de sket sig för jag somna.. haha jag vaknade till en god lukt som luktade som nybakat, då visade de sig att mormor stod o baka, självklart fick man smaka o de va riktigt gött kan ja lova! efter de blev det att jobba på mejjan, jag åkte med bussen vid halv tio efter ja slutat o när ja kom hem gick jag och la mig direkt va förjäkla trött!

idag vare en rätt okaay skoldag, o efter blev det hem o chilla lite, sen gick jag till bussen som tog mig till stan stressa lite för att inte komma försent, kommer dit och är en timma för tidig haha bra där lisa! men men chillade lite me hampus o macke. sen vare dags för teater och efter de hem till byn igen. lagade lite mat me pappa o de va gött just nu gör jag inte mycke funderar på o sova för har ont i huvudet :( aja vi hörs i morrrrrrrrrrn!



Kommentarer
Linn

Fan vad snygg du är Lisa!

2011-10-23 @ 13:52:01
URL: http://linnamandarampeltin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0