30 Oktober

Fredagen blev riktigt chill men både dåliga o bra saker hände, ser på de bra bara ;D så de ska va! sen på lördagen mådde man ju inte bäst kanske..
haha blev iallafall att träffa Ella o kämpa sig till jannebanan för o köpa saker tills i morrn o även stan för o käka :)
sen blev det att sova lite hemma hos mig haha emmy o emma kom även förbi en sväng ;d

 när alla sedan skulle dra drog jag mig till Alice där det skulle bli filmkväll tillsammans med Alice då o sen Liam Disa Jocke och Oscar, redigt mysig o trevlig kväll o hoppas på fler ;d kom hem rätt sent o då blev det bara att sova

för idag har det vatt en lång dag o än är den inte slut börjar med teater klockan nio till två o sen simgrupper från halv tre till sju, nu är ja hemma o har käkat pizza o även åkt en sväng till biostaden me Ella för o hämta ut biljetter ;d
nu ska jag sätta mig o skriva en lista till Halloween festen i morrn så vi hörs mer i morrn :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0