blogga nån gång då lisa! haha

mina kompisar säger till mig: BLOOOGGA DÅ LIIISA!!

men de inte så lätt utan en dator för datorn är i byn hos pappsen min, för skulle tillbaka dit i lördags efter en mycket trevlig taco kväll me de mysiga brudarna men de kom så mycke annat i mellan oså även jobb på söndag o skola osv på måndagen, men de e sånt som händer allt för ofta! haha

idag har ja haft skola teater o sen hem o göra gott käk me syrran tills mamma kom hem o när hon väl va hemma hade vi mys kväll bara för att hon ska va borta hela veckan nu :( aja har även möblerat om o städat på rummet mycket nöjd faktiskt! :D aja nu ska ja krypa ner i sängen o läsa förhoppningsvis ut min svenska bok haha men ja lovar att vi hörs i morrn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0