11 April

det blir inte att blogga så mycket längre, jag sitter ju typ aldrig vid datorn! haha har så mycket annat för mig ^^
aja den här veckan är det lov, vilket är riktigt skönt!
än sålänge på lovet så har jag hunnit ta det lugnt! rensa o packa ner lite grejer inför flytten och träffat både Emma och Ella ;d

igår vare tisdag och då följde jag med Oscar och hans bror Alexander till Skövde, där jag nu kommer spendera denna vecka fram till fredag! i
går blev det att åka mycket tåg men när vi väl kom fram blev det att göra sig hemmstadd och sen lite senare handla för att göra lammsoppa, vilket var riiiktigt gött! o efter det film med chips och dipp. as bra film!

har kollat klart på den idag, eftersom jag va så duktig o somnna igår haha
nu är grabbarna iväg och träna och då passar jag på att blogga o lite sånna småsaker!

lite bilder från matlagningen igår :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0