2 Augusti

Hej igen! nu äntligen har jag tid att blogga :D det är så mycket som har hänt på så kort tid känns det som!
 
Emmaboda festivalen
det var riktigt kul, trevliga människor, bra musik och god mat! dock tråkigt med dessa männsikor som inte kan skillndaden på mitt och ditt. aja det finns ju människor till allt! jag orkar inte berätta allt som hände på Emmaboda mer än att det var en riktigt rolig upplevelse med annorlunda doft och levnads sätt! :D
 
sen i söndags blev det lite mycke att göra så hann inte med att sitta vid datorn!
 
måndag blev det att åka till stockholm! första dagen var vi där och gjorde oss lite hemmastadda hos mina kusiner, sen dagen efter blev det gröna lund, vann dock inget, jag har riktigt tur i kärlek istället! :D
men jaghade det riktigt roligt iallfall :D fick med mig oscar i nästan alla karuseller så det var bara roligt :D
sen blev det även en dag på nacka forum, så har fått med mig lite nya grejer hem! alltid kul :D
 
Nu idag har jag kommit hem från Stockholm, det blev inte att vara hemma så länge, har träffat Emma och käkat på morella och snackat om alla och inget! det var riktigt trevligt :D
sen träffa ja syrran o hennes kompis för att prata lite om Gotlands resan som sker nu på söndag, riktigt kul skare bli :D
 
nu blev det ett långt inlägg, de som orkar får läsa haha :D
 
Bilderna från stockholm kommer imorgon för just nu vill inte min dator!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0