4 Augusti

ja sommarlovet flyter på och jag har fullt upp! de e najs om man frågar mig :D
 
igår träffade jag Lollo och Lotta på dagen för att gå igenom lite saker till parkland föreställningen! därefter blev det hem och göra sig iordning för att sen dra till Emmy på lite kalas! :D
vi va många tjejer som blev bjudna på mat och tårta, riktigt gott! efter det blev det att dra åt lite  olika håll varav jag drog hem och tog det lungt, var rätt trött!
 
idag däremot har jag inte gjort så mycket, åkte ut till skanvik o sola. solen försvann dock rätt snabbt så fick åka hem igen och fixa lite inför imorrn, har träffat Oscar idag också och nu har vi packat klart och snart väntar en wii kväll med mig Oscar och Frida! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0