10 Februari

känns som att det är söndag idag, riktigt jobbig känsla! fast som tur är så är det bara fredag änsålänge! :D

idag gick jag i skolan som vanligt o slutade vid tio över elva, då blev det att dra hem och städa och fixa sig o lite sådant, för vid halv tre kom mormor och morfar över på mat och fika, fyller år om typ 11 dagar men då är ja i Egypten så småfirar mig nu innan jag åker, så idag blev det att fira med mormor och morfar, mamma och sofie. senare mot kvällen kom även Leif och Frida ner ock käka smörgåstårta, mycke mat idag men mycke gött!
fick mest pengar som ja ska ha till fickpengar till Egypten, härligt åker om 6 dagar! WIHUUU :DD

sen blev det spel med syrran och nu sitter jag hos Oscar, kom hit för typ 30 min sen och det blir o umgås med honom ikväll, skapligt mys :d hähä





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0