18 Januari

igår vare Tisdag och då vare skola som vanligt och den va seg men helt ok :) efter skolan mötte jag Oscar o vi drog ner till stan direkt, där blev det att läman tillbaka ett par byxor, upptäckte idag att jag fick en hundring för lite tillbaka.. dö segt!! aja efter de så blev det att köpa lite nytt åt oscar, mycket najsigt blev det :d sen blev det hemgång o där väntade mat, sen mot kvällen blev det att chilla o kolla film innan man somnade :))


bild från den 25 December

idag däremot gick skolan riktigt seeeeegt i skolan, men efteråt blev de käk hemma och sen kom Emma, vi hade tänkt att plugga, men de gick inte så bra för vi fattade inte riktigt, så jag ska fixa de i morrn istället, snart ska jag hoppa in i duchen och efter det blev det att krypa ner i sängen tillsammans med Emma och se film me chips o dipp, the boy in the striped pyjamas blire, skapligt najs! hörs i morrn kväll

passade på att städa gardebroben här omdagen, skulle behöva en större faktiskt, de skulle underlätta lixom

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0