12 Juli

igår vare onsdag! efter jobbet blev det att träffa lite brudar hemma hos Emmy! riktigt trevligt :D det skulle bli film men vi hade så himla mycket att prata om så det blev en pratigkväll! ända tills jag skulle hem och färga mitt hår, lite tråkigt att dra hem när det va så kul men men nu är jag snygg i håret iallafall! ;D
 
idag har jag jobbat och jobbat lite till! det är ju första visdagen idag men inte blir det något för min del, ska ju jobba! men imorrn äre lite fest! :D nu ikväll har jag spelat lite wii o ska snart sätta mig på balkongen i mysiga kläder o filt, ta nått gott att dricka o sitta o lyssna på timbaktu me syrran, om det går! jag ska försöka blogga mer i morrn så hörs vi då! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0