22 Juli

igår var den 21 och då hade jag och oscar 8 månader, o fler lär det bli! vi gjorde inget speciellt men att bara träffas räcker för min del! vi åkte iallafall till Gamleby för att fira Biggan och då blev det taco o tårta, mums :D det var riktigt trevligt! efter det åkte vi hem och jag o oscar hade myskväll med wii, chips o dipp och även film!
 
idag däremot har jag gjort massa saker känns det som! haha började dagen ute på skanvik med sol och bad! sen blev det hem och käka o duscha och lite sånt. sen blev det att åka till mormor o morfar! där blev det mer mat och socialt umgänge med släkt! :d
efter de picknick med brudar och grabbar! även lite kubb osådant, nu har jag vatt hemma och förberett inför i morgon då jobbet väntar! nu ska jag lägga mig i sängen och kolla csi hihi så vi hörs :D
 


Bild på vår goda paj som vi gjorde i fredags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0