8 Juli

jaa vad ska man säga, jag jjobbar o jobbar o försöker hinna med sommaren! har inte haft så mega mycke o blogga om o aa vad ska man säga ^^
 
idag har jag haft avslutning med sommarsimskolan i  västervik o imorn drar det igång i loftahammar. så det rullar på med jobbet! försöker hinna träffa mina vänner också o det blir lättare nu när ja inte jobbar kvällar! :D
 
idag har jag inte gjort så jätte mycke, vatt i ankarsrum en sväng o sen jobbat. sen på kvällen blev det att träffa Emmy Malin o Josefina. mycket trevligt! :D
 
nu har jag bäddat min säng med mitt nya täcke som är typ två meter brett hihi så nu slipper jag slåss om täcket med oscar! haha :D snart ska jag krypa ner o kolla på csi o sen blir det att sova för jag ska upp tidigt imorn o jobba! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0