11 Mars

har tagit mig en bloggpaus som ni kanske märkt! har haft så himla mycke o göra, men nu känns det som att jag är back on track, vilket är skönt! men det är väl dags att hamna efter igen, håller på o bli sjuk, min förkylning bröt ut idag och ändå var jag tvungen att jobba, men ipren hjälpte mig ifrån feber o huvudont, det var bara hostan och det onda bröstet som inte försvann, i morrn blir det att åka till läkaren o kolla så det inte är något allvarligt, får se om de blir skola i morrn, beror helt på hur jag mår!

nu ikväll är min lilla orreborre här och det känns skönt att ha han här när man inte mår så bra!
har också testat mina ljuslyktor som jag beställt som kom igår! redigt fina grejer, ska lägga upp bilder på det nån dag har jag tänkt :d men ska fixa mig för att krypa ner i sängen o försöka sova!

igår hade jag lite födeledagsfirande hemma, även att det var länge sen jag fyllde år, kvällen bjöds på mat, snack tårta o godis, även lite melodifestival o spel, jag hade det riktigt mysigt och roligt och jag hoppas mina kompisar också hade det! bättre kompisar får man leta efter måste jag säga!

-det påminde mig om födelsedagsfirandet i Egypten, vilket var riktigt häftigt! här är bilder på de sngygaste byxdresserna och den roligaste försäljaren!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0