23 Mars

nu blev de ett såntdär uppbehåll igen! haha så äre när man har fullt upp och inte orkar sitta vid datorn!

aja idag är det fredag och jag gick i skolan till elva, därefter blev det hem och städa och plugga, även käka innan det blev tid för stan med Elin! köpte paket till Josefina och mig själv en glass, när de va nästan de godaste kvar, så tappade jag den :( inte kul! haha aja nu har jag lagat mat till mig Irini o syrran som ska smaka gott om dom kan komma nån gång!
därefter blir det lite förfest på kanske fyra tjejor!? innan vi drar till Alice och Fridas 18års fest, är riktigt pepp o de ska bli riktigt kul!! :D
i morrn får vi se om jag hinner plugga, har rätt mycket att göra, vid tre ska jag till mormor och morfar för att käka smörgåstårta, morfar fyller nämligen år! :d efter de blir det hem o fixa till sig för att sen åka till Josefina för käk o sen fira henne för hon har fyllt år, härlig lördag om ni frågar mig!

hare kul ikväll så hörs vi! :D

Flum bild ifrån Egypten tillsammans me Emmy! känner mig på detta humör idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0