12 Mars

min dag kunde inte börjat värre, vaknar upp med 39.5 graders feber och ett verkande huvud o på toppen av de, hosta som skaver i bröstet. som tur va så va oscar här i morse o tog hand om mig, vilket behövdes!
vid åtta släppte vi av honom vid skolan, men det blev ingen skola för min del utan det blev att åka till doktorn, de tror att jag har mikroplasma, en slags lunginflamation så jag har nu fått medicin som ska hjälpa.

så idag har jag inte gjort annat än att legat i sängen och sovit, oscar kom hem på sin lunchrast, o redan då mådde jag bättre, mår alltid bra av att träffa den bästa!

hoppas att jag kommer må bättre snart!






Kommentarer
irini

ååh vilka härliga bilder!

2012-03-13 @ 21:52:30
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0