13 Mars

idag vare studiedag i skolan, då hade jag, mamma, Oscar och Sofie bestämt att vi skulle åka till Kalmar på shopping! dock så spelade det ingen roll om det var studiedag, skulle ändå inte gått dit, jag trodde att jag mådde tillräckligt bra för att åka, men min tid i kalmar spenderades i stort sätt i bilen! men det var mysigt de också eftersom jag delade den med den bästa!
kunde iallafall gå i några affärer och få lite grejer med mig hem. mycket nöjd!
nu när jag är hemma så blir det att gå o lägga sig tillsammans med Orreborre för yttligare en hostig natt!

-Här är grejerna som jag fick med mig hem idag!

-detta var en present från oscar, mycket fina! tack för idag, älskar dej<3 (shortsen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0