20 Oktober

jaa nu har det varit en liten bloggpaus för att hinna med livet! har haft sjukt mycket plugg och sen är det ju träning, teater, pojkvän o vänner man ska hinna med! men nu är det lungna puckar igen och bloggen kommer uppdateras igen!
 
idag har jag kollat på film med oscar, även gått en promenad och fotat med honom, sen vid sex så blev jag upphämtad av mormor och morfar för att åka till ankarsrum och kolla på teater, det var roligare och trevligare än väntat och kvällen bjöd på mycket skratt! nu är jag hemma och ska ha en liten kväll för mig själv ska väl kanske plugga lite eller bara se film, vi får väl se vad som händer!
 
bilder från veckorna som gått

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0