21 Oktober

Helloo! söndag idag och snart börjar en ny vecka! idag har jag chillat lite med några avsnitt av new girl och även övningskört lite och det går framåt! sen har jag ju jobbat som vanligt, haft livräddning med barnen, de är så söta i sina stora orangea flytvästar!
 
idag har jag elva månader med Oscar, vet inte om man ska säga att det går fort eller långsamt fram, det känns som om vi varit tillsammans i flera år men det är bara ett år snart, o sen tänker man att ett år är rätt länge ändå, haha aa sånt tänker ja på ibland! dock träffar jag inte oscar idag men det hindrar inte mig från att ha en myskväll med film/avsnitt och en godispåse! vi hörs imorgon då det är fullt upp på listan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0