3 Oktober, Grattis pappa!

hej hej hallå! ännu en dag har gått på denna vecka o de råkade va en onsdag!
skola som vanligt men sprang coopertestet idag (man springer 2.8km så fort man kan) o klarade mitt mål så är nöjd!
 
efter skolan blev ja upphämtad av min syster för att åka till gamleby för att träffa min pappa som idag fyller 51år! det blev överrasknings tacos med hela familjen o lite släkt! grattis igen världens bästa pappa! hoppas du haft en bra dag!
 
när ja kom hem blev det att läsa lite i min engelska bok och duscha, har inte orkat kollat på samhällskunskapen som vi ska ha diskussion på imorgon, fattar ju ändå ingenting! men det är ja iallafall inte ensam om.. haha aja 
har kollat på sista avsnittet på säsong 3 o väntar nu på att säsong 4 ska ladda klart!
 
 
- väldigt suddig bild från instagram, mina bilder blir suddiga av nån konstig anledning på instagram även om dom inte är de i kameran ;o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0