4-5-6 Oktober

4 oktober
en torsdag och på torsdagar går jag i skolan! o efter skolan övningskörde jag med mamma och det går riktigt bra!
sen blev det musikal o efter de kom oscar till mig, det blev massa mys med honom eftersom han var väldigt saknad!
 
5 oktober
fredag bestod av skola o träning o efter de tog ja o oscar bussen till Gamleby där det blev käk o mys framför tvn, hade en sjukt underbar kväll! jätte mysigt!
 
6 oktober
idag lördag åkte vi från gamleby vid halv fem o när ja kom hem blev det att åka till irini direkt o slå följe me henne till elin, där blev det att fixa iordning sig för en födelsedags fest! så ja johanna elin julia o irini åt god mat som elin lagat o sen kom också rasmus så det blev förfest innan vi drog ut! dock så drack ja inget denna kväll! kvällen sluta tidigt för mig eftersom ja inte kände för att festa ikväll, nu ska ja ha en filmkväll för mig själv o sen sova!
 
Maskerard tema, min egna ihop slängda mask!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0