28 Januari

OJSAN bloggandet har inte riktigt gått som jag hoppats, hehe men men dagarna har sätt rätt lika ut och inget speciellt, men idag försov jag mig och fick skippa frukosten vilket var hemskt med tanke på att det va fisk i skolan, men jag fick i mig det iallafall, sen i skolan spelade min grupp upp våran låt och vi fick MVG dä du ;) haha men efter skolan drog jag ner till stan med Julia för att köpa paket till Lisa, fick verkligen kämpa för att inte köpa något till mig själv, haha. snart ska jag ta mig lite och äta, är hemma just nu. Sen klockan sex ska jag vara nere på stan och gå på resturang för Lisfis har ju fyllt hela 16 år igår :O så vi ska fira henne och lite sånt där trevligt :D men nu ska jag börja göra mig iordning lite smått så vi får höras i morgon med bilder :D

ääääääntligen lite bilder tänker ni då ;D haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0