14,15 o 16 Juli

Tisdag: då blev det att åka till mormor o lägga upp min klänning som ja skulle ha på avslutningen, sedan käka ja även där o sen blev det att ta en tupplur på hennes soffa, efter det åkte jag hem o börja packa o lilte sådant, för skulle nämligen på ''sista natten med gänget'' där blev det att köra lite aktiviteter där vår klass kom tvåa o sen käka lite o resten av natten blev det att bara chilla! sov ingenting.

Onsdag: vid nio kom jag hem då la jag mig framför tvn i soffan o där låg jag till halv fyra o sov till o från, käkade även lite. sen blev det att fixa till sig och åka ner till stan med lisa, tappade även en hundralapp då :( men det har löst sig lite granna iallafall. sen vid kvart i sex samlades jag o de andra i ukm-ungdomsgrupp o sedan alla ledare, det blev att åka ut till Idö o äta mat o köra lite tävlingar, redigt mysigt vare, sen straxt efter elva kom jag hem till Emma där jag sedan somnade

och idag är det skolavslutning så håller på och fixar mig till det, vi får se hur dagen slutar oså, ha det gött allihoppa så hörs vi imorrn! :D

(glömde kameran så har inga bilder)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0