12 Mars

Godmorgon på er, jag är uppe ovanligt tidigt faktiskt haha för mamma väckte mig och sa nu finns det scones och ja ba mums och så gick jag upp, sen såg jag emmy dela ut reklam och syrran ba såhär tidigt jag tänkte att klockan var tio för den tiden så brukar vi äta scones, så vänder jag mig om och kollar klockan, så är den tio över åtta, min första tanke är vad gör jag uppe såhär tidigt .-. haha aja vid tio i nio ungefär så lämnade syrran av mig i Gamleby så är här nu och ska ta tag i plugget, finns ju inget roligare på en lördag alltså ;) så idag blire inte o sitta vid datan så mycket :)

gårdagen hos Julia var underbar, hade as kul som vanligt och det lyfte verkligen kvällen, sen vart det mindre kul när man kom hem, men så är det, endel killar är känslolösa svin säger bara det inte mer än så, ni får fatta själva.. aja ska inte deppa över det utan leva vidare ;D
aja bilder kommer senare idag för orkar inte riktigt blogga mer nu för känner att plugget är viktigare :) hörs :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0