21 Mars

hallojsan, idag är jag verkligeeeeeeeen så glad och är på världens konstigste humör, men det är väl så det ska va (Y) skolan gick jäkligt snabbt, hade matte på morgonen, sen hemkunskap, gjorde ju raggmunk, inte så gott :( men det gick o äta om man va hungrig iallafall, sen lunch och sen matte igen fast då fick vi skriva omdömen istället, sen slutade vi :D tio i ett slutade jag för svenskan och spanskan var inställda (Y) fast var dock kvar i skolan till halv tre och dampa omkring med folk, har nog aldrig virrat omkring i skolan så mycket som idag :D
sen blev det att dra hem till Mormor och Morfar där dom bjöd på lasange, as länge sen jag åt det och det var lika gott som alltid!:D vid halv fyra kom pappa och hämtade mig, så mot Gamleby bar det av och när jag kom hem var jag så duktig att jag somnade (Y) somna vid halv fem vaknade vid halv sju och då var det bara att börja plugga, har skrivit en läslogg ( typ en bokresension, fast jobbigare) på fem sidor på datorn, rätt nöjd faktiskt :D
men nu ska jag ta o lägga mig i sängen för att läsa och sen blir det väl att sova, så vi hörs i morgon :D

idag är en dag då många, o då menar jag verkligen många som firar olika månader med sin kille, Grattis till alla :D hähä kanske df ja är så glad, det smittar va vet ja ;d
aja ska sluta babbla hörs :D

(har inga bilder på datan så bjuder på denna)


Kommentarer
issa

Frågestund på bloggen http://landstedtissa.blogg.se/2011/march/fragestund.html :]

2011-03-22 @ 13:32:01
URL: http://landstedtissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0