22 oktober

igår var jag ju méd i en föreställning som jag sa, det gick riktigt bra tycker jag och det va en rolig upplevelse, sen får jag lite pengar före o de sitter ju aldrig fel i plånboken alltså! det va nämligten så att regions teatern i stockholm turnerar runt och på varje ställe vill dom ha en tjej o kille som är ungdom som ska ställa upp i en roll och hoppa in som talande statist, så jag fick spela madelene som skulle vara med i ett utvecklingssamtal, jag hade ca 6 repliker o va inne 5-10 min och sen va jag klar, riktigt chill o roligt!

efter föreställningen så blev det att dra o käkla på mc donalds med Rasmus, trevlands sällskap! sen blev det att cykla upp mot norra och jag hittar inte så bra däruppe så tur att Rasmus hjälpte mig haha väl där blev det att chilla framför tvn i den sköna soffan hela kvällen tsm med lite blandat folk ;d



idag däremot så får vi se vad som händer, jag ska ta tag i plugget, spanska bara nu och sen göra mig iordning, kanske övningsköra med mammasen vi får se va jag hinner :D
ikväll ská jag åka med mormor och morfar och kolla på en teater, va o kolla på samma´folk när dom spela när jag va liten, de va riktigt kul o nu ska jag åka igen, lite små kul tycker jag faktiskt, få umgås lite med mormor o morfar de e najs! o efter äre lite klassfest! ;D

men vi hööööörs



Kommentarer
ella

saknar dig oxå, vi måste ses under höstlovet!? :D

2011-10-22 @ 23:44:48
URL: http://ellaaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0