13 Februari

idag är det måndag, första dagen på en ny vecka. är inte trött som jag brukar vara och jag är på riktigt bra humör! kan bero på det härliga vädret, när det är snö och solen lyser och det är sådär lagom kallt så är det underbart väder! framförallt när det är vinter, annars så föredrar jag sommar faktiskt ;)

idag har jag haft min första lektion och nu har jag tre timmars lunch rast, då blir det att åka ner till stan med syrran Sofie för o växla lite pengar tills på torsdag då jag åker iväg till egypten på lite sol semester, yay!
sen blir det att åka tillbaka till skolan för att ha de två sista lektionerna, ska försöka vara aktiv idag på matten, har ju prov på onsdag, dags o skärpa till sig lite när det gäller matten tror jag!!

efter skolan ska jag hem till mormor och käka vofflor mömma! o efter det sola med syrran, ska börja packa lite smått också! :d lilla oscar kommer man oxå träffa idag! kan denna dag bli bättre undrar jag!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0