23 Juli

Efter jobbet idag känns det som om jag har varit överallt! har åkt runt massa för att fixa olika saker inför imorgon. har nästan packat klart, det sista ska ner i väskan imorgon! för då bär det av mot Emmaboda festivalen!! hoppas det ska bli roligt :D har aldrig varit på festival så vi får väl se!! :D
sen har jag träffat oscar och ätit kebabrulle o glass! mysig kväll! nu har han varit hemma en stund o ska komma till mig närsom. tänkte spela lite wii sålänge o sen blir det csi säkert :D
 
som sagt åker jag till Emmaboda och kommer inte uppdatera bloggen förns på söndag!
 
- mamma har klippt luggen på mig, som tur är blev det bra! haha äntligen ser jag något och luggen kan ligga som den ska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0