13 Maj

underbar dag kan jag börja me o säga!

det blev inte alls som jag tänkt mig men mycke mycke bättre!

vid två ungefär så drog jag, Oscar, Jocke och Disa ut på en lååång cykeltur förbi norra, förbi marsbäcken och låångt in i skogen, där vi sen kom fram till en mysig sjö med berg att ligga o sola på! oturligt nog ville inte solen vara framme just då, den kom fram igen när vi åkte hem mot jocke, så det blev att ligga o sola där en stund!

efter det åkte jag till 3T för o sola lite, nu när grunden ändå är satt lixom! ´
sen mötte jag syrran på willys o shoppa lite grejer till maten, blev lax i folié och klyftpotatis, bara för att de va så gott sist! nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det film, this means war heter den, den verkar bra!

i morrn äre skola o sen blir det att käka hos mormor & morfar, om det är fint väder blir det plugg på deras gräsmatta som gäller! hare gött!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0