15 Maj

Igår vare måndag och det är rätt chill i skolan då med en tre timmars lunch rast (Y) efter skolan drog jag mig hem till mormor och morfar o käka lite gött! tyvärr vare inte så varmt och solit ute som jag hoppats så jag la mig på soffan och lyckades sova i två timmar. när ja vakna vare dags för gofika! :D
efter ett tag drog jag hem o fixa lite sen kom oscar och hjälpte mig med matten, så nu är den klar! :D
sen blev det att kolla csi och sova, härlig måndag må jag säga!

idag däremot hare inte vatt lika chill, låång skoldag men har fått mycke gjort! och sen hem o plugga tillsammans med Ella. vid sex åkte jag mot stan för o ha teater,  tränade att gå på styltor idag, riktigt roligt måste jag säga! :D
nu sitter jag hemma hos oscar och ska göra klart de sista plugget o sen blire film, mysigt mysigt! :D
men vi hörs i morrn!
- Bild sen i sommras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0