9 Maj

är sååååååå trött!

idag har jag vatt i skolan vilket kändes som om den aldrig tog slut! efter det åkte jag hem till mormor för hon fyller år idag! :D käkade lite smörgåstårta och tårta, alltid lika gött o sen va jag mätt kan jag lova!
sen blev det att träffa Emma för att plugga, vilket gick lite så där halv bra eftersom jag pluggat varje dag sen lördag och sen skola på de! det blir lite tomt i huvudet ibland!

nu håller jag på o kollar på en film som heter Loser, för att sen dra hem till min lilla orreborre! alltid lika mysigt!

i morrn börjar jag tolv så det är chill! behöver en sovmorgon känner jag!


- lite muffins fick ta del i plugget också! alltid göttigt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0