20 Maj

Dagen igår blev inte helt som planerat! jag var barnvakt och då stötte jag på Oscar, Alice och Jocke. så efter jag varit barnvakt träffade jag dom, de blev att chilla i solen o de e alltid skönt!
 sen blev det att dra hem och käka och då kom Irini o Emma, vi gjorde oss iordning för att dra ut och grilla me ett stoort gäng, kvällen blev inte som jag tänkt mig men den blev jätte härlig och mysig iallafall!
den slutade hos Oscar med ett bad och en film, riktigt myys!

det betyder att dagen började där också, vi såg då klart filmen som vi började titta på dagen innan. Idag har vi mest tagit det lungt och chillat. Vi kom precis hem från affären med chips och dipp som vi ska ha till en film, härlig kväll med den jag älskar mest hihi :D<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0