21 Maj

idag har jag inte gjort något speciellt, det har varit skola, den innehöll bla spanska nationella som inte gick så bra..

efter skolan åkte jag till mormor och morfar och åt mycket god mat!

därefter blev det att åka hem för att plugga matte, istället för o plugga tog jag mig ett låångt varmt och skönt bad, kollade csi avsnitt, avsnitt efter avsnitt. lyckades även sova lite. Efter ett tag tog jag tag i matten och nu har jag också mat i magen, så kanske jag får lite mer energi! har varit väldigt trött och ängslig idag också så det blir ju inte bättre när man ska plugga matte!

haha men snart blir det att åka till affären och köpa saker till matte nationella i morrn. sen blir det att sova, sköönt!

Idag är det den 21 maj. för 6 månader sen, ett halvår sen så blev jag tillsammans med Oscar. Dessa månader har verkligen varit bäst! hur mycket Oscar betyder för mig går inte beskriva med ord, han är den killen som man beskriver som den perfekta killen, och en sån får man leta efter! han är guldvärd och betyder mest för mig, jag älskar honom något otroligt mycke och jag hoppas på att få spendera fler dagar, månader, halvår och år med honom! Du är bäst Oscar, jag älskar dej något otroligt!<3








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0