8 Oktober

dagen började riktigt bra! började min dag på körskolan och sen skola som flöt på bra
därefter fick dagen en vändning, fick veta att dom tagit bort programfördjupning och att vi ska läsa tre ämnen som redan är valda. internationella relationer, internationell ekonomi o samhällsfördjupning tror jag det var. KUL!! inga ämnen som intresserar mig alls, blir så jävla arg att dom ska förstöra ens framtid typ nu har jag inget val längre o det var därför jag valde samhäll samhäll från början.. BKFLDNGBÖWDOÄ nu försöker ja lägga det bakom mig för det bara förstör.
 
nu ska ja plugga (försöka) sen blir det en pw/springtur med Emmy o efter de kommer ja bege mig till min käraste oscar! hoppas att dagen får en ny vändning snart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0