20 September, jajuste! sen har man namsdag också! Liiisaaa haha

gårdagen hade ja fullt upp! så hann inte me o blogga haha :D
på idrotten ramlade jag o skrapade upp hand, arm o båda knän har ont idag också, klantig jag är! ville bara säga de haha efter skolan blev det att åka hem o plugga me Emma, käka  o sen träna! efter de åkte ja hem o börja förbereda för morgondagen o äta lite till, sen kom även Oscar så det blev en mysig filmkväll! 
 
idag har jag också haft fullt upp men unnade mig tid vid datorn nu innan jag ska krypa ner i sängen min!
i skolan hade vi skolfoto, fick så på änden o inte hade jag nån aning om hur de skulle se ut!! hoppas ja inte ser rolig ut :( efter skolan hade ja musikal till åtta o väl hemma blev det att ta det lite lungt o äta mat med syrran! mysig kväll o nu ska ja lägga mig o läsa i min engelskabok! natti :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0