29 September

hej hej på er! gårdagen var hur rolig o trevlig som helst! vid halv tio började det tina av med folk o vid ett var det bara jag o mathilda kvar o då började jag bege mig hemmåt! kvällen var riktigt trevlig o som kommer bli fler gånger!
 
idag däremot hade jag tänkt o gå ut o fota lite eftersom vädret var helt okej, men vaknar man på fel sida så är det inte alltid man orkar göra något, så min dag hittills har bestått av the big bang theory o sängen. nu såg ja att säsong tre är färdigladdad så ska fortsätta kolla!
 
ikväll däremot ska jag bege mig till natta som ska firas för att hon fyllt år! det kommer bli riktigt kul o det kommer göra min dag bra igen! så vi hörs nog imorrn kväll efter att ja jobbat! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0