9 September

Igår blev det inte att jag blogga, för ja hade en heldag med min mamma! 
vi åkte till Ikea och handla lite o sen så skulle vi handla lite annat men vi glömde bort att det var lördag o att affärerna stängde vid fyra haha 
men men! när vi kom hem så övningskörde vi lite o sen började vi bygga ihop min tv-bänk o sen blev det tai hoa! efter det så lite tv o sen sova!
så det va min lördag med min bästa mamma!
 
idag har jag övningskört lite till, det går riktigt bra för mig nu! o sen har jag jobbat i simhallen, det gick riktigt bra idag! :D nu så ligger Oscar i min säng o låtsas vara arg på mig för att ja inte hämta ett glas vatten så jag ska nog va snäll o göra det! ;D hahha sen blir det film och imorgon väntar skolan igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0